FANDOM

Deja Vu

Чорний кіт у готелі Лафаєт.

Чорний кіт (англ. Black cat) — був котом-програмою у П'ятій та Шостій версіях Матриці. Чорний кіт був помічений Нео в якості прикладу дежавю у готелі Амбуш. Також чорний кіт пробудив Саті після оновлення Матриці до шостої версії. Проте невідомо, чи це одна й та сама програма.

Готель Амбуш Редагувати

The Matrix - Deja vu00:49

The Matrix - Deja vu

Після звільнення в П'ятій Матриці, Нео був доставлений Морфеєм до Провидиці. Після того, як вони поговорили, Морфей, Нео, й інші члени екіпажу залишились перед виходом з Матриці в готелі Лафаєт, бо Сайфер зрадив своїх товаришів, тому Агенти знали, що вони будуть там і чекали в готелі у засідці.

Чорний кіт був у готелі і пройшов повз екіпаж з іншої сторони дверного проходу. Нео зупинився і помітив чорного кота, котрий здригнувся і пройшов повз двері а потім такий самий кіт ідентично пройшов так само ще раз.

У цей момент, агенти змінили код готелю, закривши цеглою зовнішні двері й вікна в спробі зробити пастку екіпажу. Це викликало збій в Матриці, що й призвело до того, що чорний кіт продублював свою ходу повз двері двічі.

Перш ніж продовжити рух по сходах вгору, Нео озирнувся і помітив тремтіння кота і його чудернацьке повторювання ходи повз двері. Нео припустив, що це було дежавю, і сказав про це іншим членам екіпажу, котрі зрозуміли, що агенти щось змінили в Матриці й були десь недалеко.

Перезавантаження Редагувати

В наслідок битви між Нео і Смітом перед кінцем П'ятої Матриці, Місто було надзвичайно пошкоджено. Програми й "сині пігулки" клонували себе в Сміта в його оригінальній подобі.

Коли чорний кіт йшов по пошкодженій вулиці в дощ, Матриця була перезавантажена й виникла Шоста Матриця. Чорні коти зникли на деякий час, поки вулиця відновлювалась і дощ припинився.

Кіт побіг до Саті, котра лежала на вулиці, й пробудив її, лизнувши в обличчя. Саті стикнулась з котом, котрий побіг геть, коли вона почала вставати.

ІнтерпретаціяРедагувати

  • Чорний кіт перебіжить шлях - до невдачі у фольклорі.
  • Сценарій фільму Матриця описує його як: "чорний кіт, жовто-зеленоока тінь, крадеться повз них і на подушечках стрімголов біжить вниз по сходах."

Також дивіться Редагувати

  • Діна - кішка Еша в П'ятій Матриці.
  • Юкі - домашня кішка Юко в Матриці.

Випадкова вікі